In verband met werkzaamheden aan onze infrastructuur zijn wij vandaag vanaf 14:00 uur tot en met 17:00 uur telefonisch niet bereikbaar.
Uiteraard kunt u ons per e-mail bereiken via info@ahrends.nl.

Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.

Als je iets koopt, dan is er meestal sprake van een bindende koopovereenkomst, maar onder bepaalde voorwaarden kun je toch onder de koop uit komen. 

In het geval dat het product niet goed is en gebreken vertoond, dan is er sprake van een ondeugdelijk product. In dit geval dien je de verkoper in de gelegenheid te stellen om de gebreken te herstellen, hierna heb je het recht om de koop te ontbinden en kan je je geld terugkrijgen en wordt het product teruggeven aan de verkoper. 

Ook bestaat de situatie dat een product is gekocht, maar dat achteraf blijkt dat de verkoper geen, te weinig of onjuiste informatie heeft verstrekt, terwijl hij kon weten dat de informatie voor jou belangrijk was bij het sluiten van de koop. In dit geval is het mogelijk om een beroep te doen op dwaling en de overeenkomst te vernietigen.

In geval dat een product is gekocht via internet bestaat er recht op bedenktijd van veertien dagen, echter is dit niet het geval als een product in de winkel wordt gekocht. Als een product in de winkel wordt gekocht en achteraf blijkt dat je het product toch niet had willen kopen, maar hier niet bovenstaande redenen aan ten grondslag liggen, dan bestaat er in beginsel geen recht om het product te ruilen. Vaak komt het wel voor dat de winkelier de mogelijkheid geeft om de producten te ruilen, dit dient op de kassabon of in de winkel aangegeven te staan. Het staat de winkelier vrij om een tegoedbon te verstrekken in plaats van het aankoopbedrag in geld terug te geven.

Inloggen        Aanmelden        Zaak aanmelden

Ahrends

Overige informatie

Onze samenwerkingspartners